streda 17. mája 2017

Casio Pro Trek PRX-8000MT Limited


Jedným z hlavných oznámení spoločnosti Casio na projekte Baselworld 2017 bolo vydanie limitovanej edície Pro Trek PRX-80000MT, posledný prírastok k PRX-8000 Manaslu Prestige Line pomenovanej podľa ôsmej najvyššej hory na svete. Vďaka leštení Sallaz, ktorý vytvára lesklý rám Titanium Ti64 so zrkadlovým povrchom, je tento úžasný nový model inšpirovaný pohľadom na snehom pokryté hory pod slnkom. Tento ultra-exkluzívny Pro Trek je obmedzený na 300 jednotiek, s výrobným číslom vyrytým na zadnej strane.

Displej s vysokým kontrastom modelu PRX-80000MT má tmavú tvár s bielym indexom a zafírovým kryštálom s antireflexnou vrstvou. Časové značky sú spracované s fotoluminiscenčnou potlačou a fosforeskujúcou vrstvou pre ľahkú viditeľnosť v tme. Hodinky majú aj kovový sklopný pásik, ktorý umožňuje nastavenie až 6 milimetrov bez použitia nástrojov, čo je užitočná funkcia pri nosení hodiniek rukavicami. Na rám a puzdro sa aplikuje povlak z karbidu titánu, aby sa zlepšila odolnosť proti opotrebovaniu.

Ďalšími funkciami prístroja PRX-8000MT sú Tough Solar Power, multi-band 6 automatické nastavenie času, vodotesnosť 100 metrov, odolnosť voči nízkej teplote (-10 ° C / 14 ° F), trojitý snímač verzie 3 (výškoměr-barometer-kompas -termometer), svetový čas, stopky 1/100 sekundy, odpočítavanie, 5 nezávislých denných poplachov a plnohodnotné automatické dvojité podsvietenie LED s odplyňovaním.

(Dátum vydania a podrobnosti o cenách sa pridajú, ak sú k dispozícii.)

Casio Pro Trek PRX-8000MT Baselworld 2017 300 Celosvetovo vymedzené vydanie

3 komentáre:

  1. Vypadají hezky. :) Můj manžel měl dlouhá léta velice podobná Casia. Také jak s analogovým ciferníkem, tak i digitálním displejem. Bohužel se mu je pár měsíců zpět povedlo ztratit, tak jsem si řekla, že mu k blížícím se narozeninám koupím nějaké jiné. Řekla jsem si, že tentokrát mu koupím nějaké dražší, ale nevím moc jakou značku zvolit. Jestli zase Casio nebo třeba Tissot hodinky - právě by se moc líbily mně. Otázka je, jestli i jemu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já teda na klasické analogové hodinky tak nějak zanevřel. Asi před rokem jsem dostal jako dárek Apple Watch a velice rychle jsem si na ně zvykl. Nic jiného už bych asi nechtěl. Teď nedávno se mi u těch mých povedlo v práci poškodit řemínek, ale naštěstí dnes není problém náhradní řemínky apple watch 3 sehnat přes internet.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle vypadá na super hodinky. No, asi klidně i na práci. Já sám sice nemám práci, kdy bych je potřeboval, ale dávám si na tom záležet, takže bych je stejně nosil. Pokládám totiž pro jednu firmu dopravní značení, které kupujeme ve firmě odsud. Jako je to docela zajímavá práce, u které se nemusí moc přemýšlet, takže mi to vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť